Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Paradise Vacation Club. Τομή στον τουρισμό ή κάτι άλλο..... ; (Μέρος 3ο)

Paradise Vacation Club
Σήμερα θα ολοκληρώσουμε την παρουσίαση μας για το Paradise Vacation Club και τις πρακτικές που ακολουθεί προκειμένου να πουλήσει το προϊόν του. Η αλήθεια είναι ότι ο ανταγωνισμός στην Ελλάδα της κρίσης και της συνεχώς αυξανόμενης ανεργίας είναι πλέον αδυσώπητος. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα και ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει ότι πρακτικές του αρέσει. Στην ιστορία που σας παρουσιάσαμε στα 2 πρώτα μέρη (μέρος 1, μέρος 2) δεν μας άρεσαν τα παρακάτω:



  1. Η δήθεν κλήρωση των 3 διανυκτερεύσεων δεν ήταν κλήρωση αλλά απλώς ένα δόλωμα. Το γεγονός ότι μετά από κάθε έκθεση κληρώνονται πάνω από 100 ζευγάρια μας βάζει και σε σκέψεις το κατά πόσο το πρακτορείο έχει τον αγαθό σκοπό να δώσει όντως το δώρο (αν όλοι οι κληρωθέντες αποφασίσουν να πάρουν το 'δώρο' δεν θα έφταναν 3 χρόνια για να εξυπηρετηθούν από δυο ξενοδοχεία των 20 δωματίων!)
  2. Το 'δώρο' της κλήρωσης δεν είναι καν δώρο, αφού σου ζητάνε να πληρώσεις κάποιο ποσό (όχι αμελητέο σε σύγκριση με το συνολικό τίμημα του δώρου) για να το παραλάβεις. Το γεγονός ότι χρησιμοποιείται σαν δόλωμα για να μπορέσουν να σου κάνουν την παρουσίαση του πακέτου τους αποτελεί επιθετική πρακτική πώλησης και είναι παράνομη.
  3. Το γεγονός ότι με εκβιαστικό τρόπο προσπαθούν να αποσπάσουν την υπογραφή σου για το ιδιωτικό συμφωνητικό, αλλά και την συναλλαγματική, χωρίς να αφήσουν χρόνο στον πελάτη να σκεφτεί την προσφορά τους και να τους απαντήσει αργότερα είναι επίσης μη αποδεκτή πρακτική πώλησης και μπορεί να καταγγελθεί. 
  4. Παράνομη είναι, επίσης, η απόκρυψη της πληροφορίας από τον πελάτη τους, ότι έχει δικαίωμα υπαναχώρησης της σύμβασης που υπογράφει εντός 10 ημερών. Αντιθέτως τον πληροφορούνε μετά την υπογραφή ότι πλέον υπέγραψε και δεν γίνετε να ακυρωθεί το πρόγραμμα που μόλις αγόρασε. Την φράση αυτή που την ώρα της υπογραφής την λένε πάνω στην ροή του λόγου, την χρησιμοποιούν αργότερα αν ο πελάτης όντως μετανοιώσει. (Εμείς στο είχαμε πει!)
  5. Η συμπεριφορά του υπαλλήλου του γραφείου που κατά την ώρα της υπογραφής παρουσιάζεται ως διευθυντής είναι απαράδεκτη προς τον πελάτη στην περίπτωση που αυτός μετανοιώσει για την σύμβαση που υπέγραψε.
  6. Η προσπάθειά τους να κερδίσουν χρόνο, ώστε να περάσει το 10ήμερο του δικαιώματος υπαναχώρησης από την σύμβαση του πελάτη, με τρόπους πραγματικά γραφικούς (Ο κ. ΧΧΧ δεν είναι στο γραφείο του τώρα, αφήστε μου το τηλέφωνό σας να σας καλέσει πίσω. Φυσικά ποτέ δεν σε καλεί κανείς!)
  7. Το γεγονός ότι μέσα σε ένα μήνα κερδίσαμε το 'δώρο' 3 φορές αφού είχαμε λάβει μέρος  σε ισάριθμες κληρώσεις!!!
Θα θέλαμε, λοιπόν, την προσοχή όλων σας σε παρόμοιες πρακτικές εταιριών και να έχετε όλοι το νου σας στο γνωστό ρητό 'Την υπογραφή μας και .... προσέχουμε που την βάζουμε!'.


Με χαρά διαπιστώσαμε ότι ευτυχώς μας πρόλαβαν άλλοι (link) στη δημοσιοποίηση της συγκεκριμένης ιστορίας.  

Δεν υπάρχουν σχόλια: